071-91009294  | 021-88724227  |

اعزام دانشجو به نیوزلند

اعزام دانشجو به نیوزلند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اگر تمایل به مهاجرت به کشور نیوزلند و آن هم از طریق تحصیلی دارید لازم است تا در ارتباط با اعزام دانشجو به نیوزلند اطلاعات بسیاری را کسب کنید. همان طور که می دانید یکی از روش های مهاجرتی، مهاجرت تحصیلی می باشد که برای هر کشور قوانین خاص خود را دارد. در واقع شما برای این که بتوانید برای مهاجرت تحصیلی اقدام نمایید لازم است تا بر مبنای قوانین موجود در کشور مقصد اقدام به اخذ ویزای تحصیلی نمایید. البته قبل ار آن می بایست با توجه به مشورت ها و راهنمایی های افراد آگاه در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه مودر نظر خود اقدام نمایید.

اگر بخواهید مهاجرت به نیوزلند را به عنوان یک گزینه مهم مد نظر داشته باشید و برای آینده خود بر مبنای آن برنامه ریزی کنید، لازم است تا اطلاعات بسیاری در این زمینه داشته باشید. در ابتدا باید بدانید که مهاجرت به نیوزلند از راه های مختلفی امکان پذیر است که از جمله آن ها می توان به مهاجرت تحصیلی به نیوزلند، مهاجرت کاری به نیوزلند، مهاجرت سرمایه گذاری به نیوزلند، مهاجرت از طریق ازدواج در نیوزلند، مهاجرت از طریق تولد فرزند در نیوزلند و … .

همان طور که گفتیم برای کسب اطلاعات دیگر لازم است تا با مشاوران مشورت نمایید. از این رو مراجعه به موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد امری مهم محسوب می شود. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد در شهر های شیراز و تهران دارای نمایندگی معتبر است.

اعزام دانشجو به نیوزلند

نیوزیلند کشوری بی نظیر است ، با مناظر زیبا و فرصت های مطالعاتی عالی. این کشور یک جامعه امن با شهرتی در سطح جهانی برای تحقیقات مهم و انرژی خلاق علمی است. این عناصر کشور نیوزلند را به مکانی جذاب برای دانشجویان بین المللی تبدیل می کند. از این رو می توان گفت که نیوزلند مکانی بسیار مناسب برای اعزام دانشجو است. اگر تمایل به تحصیل در نیوزلند داشته باشید باید این را بدانید که وب سایت دانشگاه های نیوزلند اطلاعات بیشتری در مورد شرایط ورود به دانشگاه برای دانشجویان دارای مدارک تحصیلی خارج از کشور نیوزلند دارد.

پس زمانی که بخواهید برای اخذ پذیرش از دانشگاه های نیوزلند اقدام نمایید لازم است تا اطلاعات مورد نظر خود را از طریق وب سایت این دانشگاه ها تکمیل نمایید. به طور مثال اگر شما برای تحصیل پزشکی در نیوزلند اقدام می کنید باید از دانشگاه های پزشکی نیوزلند اطلاع کافی داشته باشید. در حقیقت شناخت دانشگاه های این کشور به شما فرصت کسب اطلاع از دوره های تحصیلی موجود در نیوزلند را می دهد. علاوه بر آن با اقامت نیوزلند از طریق تحصیل می توانید از مزایایی مدرک معتبر دانشگاه های این کشور نیز اطلاع داشته باشید.

در بخش های بعدی و در طول بررسی های انجام شده در مقاله ما در ارتباط با جزئیات این  موارد صحبت خواهیم کرد و نکات مهمی را در زمینه کسب اطلاع از دانشگاه های نیوزلند ارائه می دهیم. البته شما می توانید برای کار در نیوزلند نیز اقدام نموده و از این زوش وارد کشور نیوزلند شوید.

چرا تحصیل در نیوزلند برای اعزام دانشجو مناسب است؟

نیوزلند کشوری جزیره ای است که در اقیانوس آرام واقع شده است.این کشور از دو جزیره شمالی و جنوبی بزرگ و تعدادی جزیره کوچک تشکیل شده است. در حقیقت این کشور توسعه یافته است و در رده بندی های ملی عملکرد خوبی دارد. به طور مثال می توان به کیفیت زندگی ، بهداشت ، آموزش و آزادی اقتصادی اشاره نمود. نیوزلند دارای چندین نوع موسسه آموزش عالی است. این موسسات آموزش عالی دارای طبقه بندی های دانشگاه، کالج، موسسات خصوصی و پلی تکنیک ها هستند. نیوزلند هشت دانشگاه دارد که برنامه های دانشگاهی مختلفی را برای دانشجویان ارائه می دهند.

چرا تحصیل در نیوزلند؟
چرا تحصیل در نیوزلند؟

نیوزلند همچنین دارای هجده موسسه فناوری و پلی تکنیک (ITP) است. انی دانشگاه ها در کشور نیوزلند در رنکینگ جهانی دارای رتبه بسیار بالایی هستند. بالاترین رتبه دانشگاه اوکلند است که در رتبه هشتاد و دو قرار دارد و پس از آن دانشگاه اوتاگو در رتبه صد و پنجاه و یک قرار دارد. در دانشگاه های این کشور آموزش در هر سطحی ارائه می شود که می توان به کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اشاره نمود.

یک مزیت بزرگ برای تحصیل در نیوزیلند رویکرد منحصر به فرد به آموزش است. دانشجویان تشویق می شوند که به عنوان یک فرد فکر کنند و راه حل های خاص خود را پیدا کنند ، به همین دلیل بسیاری از نقاط قوت و ایده های منحصر به فرد را در هنگام تحصیل در کشور نیوزلند توسعه می دهند.

بررسی دانشگاه های نیوزلند برای اعزام دانشجو

در این قسمت از مقاله به بررسی دانشگاه های نیوزلند می پردازیم. همان طور که در بخش قبلی گفتیم نیوزلند دارای هشت دانشگاه است که تمام مدارک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را ارائه می دهند. البته در این کشور تعداد زیادی موسسه فناوری و پلی تکنیک و همچنین حدود ششصد موسسه آموزشی خصوصی ثبت شده و موسسات تخصصی زبان انگلیسی را خواهید دید. دوره های موجود در موسسات خصوصی که عموما با دوره های PTE شناخته می شوند بیشتر در زمینه آموزش زبان انگلیسی یا دوره های مربوط به مشاغل در نیوزلند مانند گردشگری، طراحی و ICT اختصاص دارد.

دقت داشته باشید که هر هشت دانشگاه نیوزلند در رنکینگ جهانی کیو اس قرار دارند و رتبه های بالایی را به خود اختصاص داده اند. سیستم آموزش عالی کشور نیوزلند در رده بندی های قدرتمند ترین سیستم آموزش عالی جهان در سال دو هزار و هجده میلادی رتبه شانزدهم جهان را به خود اختصاص داد. دانشگاه های نیوزلند عبارتند از: دانشگاه صنعتی اوکلند، دانشگاه لینکلن، دانشگاه مسی، دانشگاه اوکلند، دانشگاه اوتاگو، دانشگاه وایکاتو ، دانشگاه ویکتوریا و دانشگاه کانتر بری.

شما در دانشگاه های این کشور می توانید برای تحصیل دامپزشکی در نیوزلند، تحصیل داروسازی در نیوزلند، تحصیل تخصص پزشکی در نیوزلند و … اقدام نمود. دقت داشته باشید که سال تحصیلی از مارس تا نوامبر است. تحصیل در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر است.

بررسی دانشگاه اوکلند برای اعزام دانشجو

دانشگاه اوکلند بزرگترین و بهترین دانشگاه نیوزلند است. در حال حاضر طبق رتبه بندی جهانی کیو اس در رتبه هشتاد و پنج جهان قرار گرفته است. این دانشگاه در سال هزار و هشتصد و هشتاد و سه میلادی تاسیس شده است و از هشت دانشکده تشکیل شده است. این دانشگاه بیش از چهل هزار دانشجو دارد و در بزرگ ترین شهر نیوزلند یعنی شهر اوکلند واقع شده است. همین مسئله باعث شده که این دانشگاه برای بسیاری از دانشجویان در سراسر جهان یک انتخاب جذاب باشد.

بررسی دانشگاه اوتاگو برای اعزام دانشجو

دانشگاه اوتاگو ، قدیمی ترین مؤسسه آموزش عالی نیوزلند است که در سال هزار و هشتصد و شصت و نه میلادی تاسیس شده است. این دانشگاه پس از دانشگاه اوکلند در رده بندی جهانی کیو اس دارای رتیه صد و هفتاد و پنج در جهان می باشد. این دانشگاه با شعار جرات و خردمندی در حال حاضر حدود بیست هزار و هشتصد دانشجو دارد. این دانشگاه دارای چهار دانشکده علوم انسانی، علوم پایه، علوم بهداشت و تجارت می باشد. این دانشگاه در دومین شهر بزرگ در جزیره جنوبی یعنی دابلین واقع شده است.

بررسی دانشگاه ویکتوریا برای اعزام دانشجو

سومین دانشگاه در نیوزلند با رتبه جهانی برتر دانشگاه ویکتوریا است. این دانشگاه در رتبه بندی جهانی کیو اس در رتبه دویست و بیست و یک قرار دارد. این دانشگاه در سال هزار و نهصد و شصت و یک میلادی به یک دانشگاه مستقل تبدیل شده است و دارای نه دانشکده است که میزبان بیست و دو هزار دانشجو می باشد. این دانشگاه به دلیل برنامه های خود در رشته های حقوق ، علوم انسانی و برخی رشته های علمی بسیار شناخته شده است و طیف گسترده ای از دوره های دیگر را نیز ارائه می دهد.

بررسی دانشگاه کانتر بری برای اعزام دانشجو

در جزیره جنوبی نیوزلند، در بزرگترین شهر کریستچرچ جزیره ، دانشگاه کانتر بوری چهارمین دانشگاه برتر در نیوزیلند قرار دارد. این دانشگاه در سال هزار و هشتصد و هفتاد و سه میلادی تاسیس شده است و به دومین موسسه آموزش عالی در این کشور از لحاظ تاریخ علمی تبدیل شده است.

در این دانشگاه حدود پانزده هزار دانشجو فعال هستند و دوره های ارائه شده در آن در موضوعاتی از قبیل هنر ، تجارت ، مهندسی ، هنرهای زیبا ، جنگلداری ، علوم بهداشتی ، حقوق ، موسیقی ، کار اجتماعی ، آسیب شناسی گفتار و زبان ، علوم ، مربیگری ورزشی و علوم پایه ارائه می شود.

بررسی دانشگاه وایکاتو برای اعزام دانشجو

دانشگاه وایکاتو یکی از دانشگاه های جوان در نیوزلند است که در سال هزار و نهصد و شصت و چهار میلادی تاسیس شده و در بین رتبه های برتر جهانی کیو اس رتبه سیصد و پنجاه را به خود اختصاص داده است. این دانشگاه حدود دوازده هزار و سیصد دانشجو دارد و دارای نه کالج می باشد.

اعزام دانشجو به نیوزلند و بررسی هزینه تحصیل و زندگی

کشور نیوزلند از واحد ارزی دلار نیوزلند برای ارز رسمی خود استفاده می کند. در کشور نیوزلند موسسات و دانشگاه ها مجاز به تعیین شهریه خود هستند. این بدان معناست که آنچه می پردازید بسته به موسسه مورد نظر شما متفاوت خواهد بود. دانشجویان بین المللی می توانند انتظار داتشه باشند که برای تحصیل در دوره های لیسانس بین بیست و دو هزار تا سی و دو هزار دلار نیوزلند بپردازند و برای کارشناسی ارشد بین بیست و شش هزار تا سی و هفت هزار دلار نیوزلند را پرداخت نمایند.

هزینه تحصیل در نیوزلند
هزینه تحصیل در نیوزلند

هزینه تحصیل برای دانشجویان دکتری در نیوزلند بین سالی شش هزار و پانصد تا نه هزار دلار نیوزلند می باشد. اما اگر دوره ای مانند پزشکی ، مهندسی یا علوم دامپزشکی را انتخاب کنید ، احتمالاً هزینه های شما بیشتر خواهد بود. توجه داشته باشید که برای اطلاع دقیق از هزینه های موجود در دانشگاه ها و موسسات نیوزلند باید با موسسه یا دانشگاه مورد نظر خود در ارتباط باشید.

بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در هر سطح وجود دارد ، از جمله دانشجویانی که مایل به اخذ مدرک دکترا هستند. این بورسیه ها توسط خود مؤسسات یا دولت ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صلاحیت خود با موسسه یا دانشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید ، یا از فهرست رسمی بورس های تحصیلی نیوزلند استفاده کنید.

هزینه های زندگی در نیوزلند

هزینه های زندگی به جایی بستگی دارد که شما در نیوزیلند زندگی کنید. مانند اکثر کشور ها ، شهر های بزرگتر نسبت به شهر های کوچکتر به بودجه زندگی بیشتری نیاز دارند. برای دانشجویان هزینه زندگی در نیوزلند بین پانزده هزار تا بیست و هفت هزار دلار نیوزلند در سال می باشد. دقت کنید که برای تحصیل در نیوزلند لازم است ثابت کنید که حداکثر پانزده هزار دلار نیوزلند برای سال اول تحصیل خود تمکن مالی دارد.

اما برای دادن هزینه های زندگی و تحصیل در نیوزلند می توانید به کار در نیوزلند در زمان دانشجویی نیز مشغول شوید. اگر ویزای دانشجویی دارید ، می توانید حداکثر بیست ساعت در هفته در طول مدت ترم و تمام وقت خارج از وقت ترم کار کنید. دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری تحصیل می کنند قادر به کار تمام وقت در طول تحصیل خود هستند و حتی در طول ترم تحصیلی نیز می توانند مشغول به کار در نیوزلند باشند. دقت کنید که برای اخذ اقامت در نیوزلند یا تابعیت نیوزلند لازم است تا ویزای تحصیلی نیوزلند خود را به ویزای کاری نیوزلند تبدیل نمایید.

سوالات متداول در ارتباط با اعزام دانشجو به نیوزلند

  1. آیا شرایط نیوزلند برای اعزام دانشجو مناسب می باشد؟

    بله نیوزلند کشوری امن با بهترین نوع آموزش است که در دنیا معتبر می باشد.

  2. آیا مدارک تحصیلی نیوزلند برای اعزام دانشجو به نیوزلند معتبر هستند؟

    بله دانشگاه های نیزولند بهترین و معتبر ترین مدارک تحصیلی را ارائه می دهند.

  3. کدام دانشگاه های نیوزلند برای اعزام دانشجو به نیوزلند معتبر هستند؟

    از جمله این دانشگاه ها عبارتند از: دانشگاه صنعتی اوکلند، دانشگاه لینکلن، دانشگاه مسی، دانشگاه اوکلند، دانشگاه اوتاگو، دانشگاه وایکاتو ، دانشگاه ویکتوریا و دانشگاه کانتر بری.

  4. بهترین دانشگاه نیوزلند برای اعزام دانشجو به نیوزلند کدام است؟

    بهترین دانشگاه نیوزلند که در رنکینگ جهانی کیو اس دارای رتبه هشتاد و پنح است دانشگاه اوکلند می باشد.

  5. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیوزلند چقدر است؟

    هزینه تحصیل در این مقطع بین بیست و شش هزار تا سی و هفت هزار دلار نیوزلند می باشد.

  6. تحصیل در مقطع دکتری برای اعزام دانشجو به نیوزلند امکان پذیر است؟

    بله در دانشگاه های این کشور می توان برای تحصیل در مقطع دکتری اقدام نمود.

  7. آیا امکان کار در زمان تحصیل در نیوزلند موجود است؟

    بله دانشجویان می توانند برای بیست ساعت در هفته مشغول به کار شوند.

  8. آیا امکان بورسیه تحصیلی نیوزلند برای اعزام دانشجو به نیوزلند موجود است؟

    بله موسسات و دانشگاه های نیوزلند و همچنین دولت نیوزلند بورسیه های تحصیلی را ارائه می کنند.

  9. هزینه زندگی در نیوزلند برای دانشجویان چقدر است؟

    هزینه زندگی در نیوزلند بین پانزده هزار تا بیست و هفت هزار دلار نیوزلند در سال می باشد.

  10. سال تحصیلی در نیوزلند از چه زمانی شروع می شود؟

    در نیوزلند سال تحصیلی از مارس تا نوامبر است.

  11. آیا تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های نیوزلند امکان پذیر است؟

    بله دانشگاه های این کشور برخی دوره ها را به زبان انگلیسی ارائه می دهند.

 

 

اسکرول به بالا