071-91009294  | 021-88724227  |

اعزام دانشجو به اوکراین

اعزام دانشجو به اوکراین

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اعزام دانشجو به اوکراین با هدف مهاجرت تحصیلی به این کشور صورت می گیرد. در هر کشوری برای مهاجرت تحصیلی و تحصیل در دانشگاه ها، مدارس یا کالج های آن شرایطی برای تحصیل وجود دارد که برای هر فرد می تواند با توجه به رشته تحصیلی و یا مقطع تحصیلی متفاوت باشد. از این رو اگر شما تمایل به مهاجرت تحصیلی و تحصیل در یک کشور را دارید لازم است تا اطلاعات دقیقی در ارتباط با دانشگاه های این کشور، رشته ها و مقاطع تحصیلی، نحوه پذیرش، سیستم آموزشی و … کسب نمایید. هر کدام از این اطلاعات کسب شده می تواند در مسیر اخذ اطلاعات دقیق راهنمای شما باشد.

مهاجرت به اوکراین علاوه بر مهاجرت تحصیلی به اوکراین در روند اعزام دانشجو به روش های بسیار دیگری هم امکان پذیر است. این روز ها که تب و تاب مهاجرت به کشور های مختلف روز به روز افزایش یافته است، افراد زیادی متقاضی روش های مختلف مهاجرتی می باشند. از این رو لازم است تا در ارتباط با روش های مهاجرتی و روند مهاجرت اطلاعات دقیقی داشته باشند. از این رو می توان گفت که روش های مهاجرتی به اوکراین به غیر از تحصیل در این کشور عبارتند از: مهاجرت کاری به اوکراین، مهاجرت سرمایه گذاری به اوکراین، مهاجرت از طریق تولد فرزند در اوکراین، مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اوکراین و … . برای اطلاع از هر روش مهاجرتی به این کشور می توانید از طریق مشاوره کارشناسان موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد استفاده نمایید. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز و تهران است.

اعزام دانشجو به اوکراین

یکی از بهترین کشور ها و گزینه ها برای تحصیل در اروپا و کشور های اروپایی به جرات کشور اوکراین است. شرایط تحصیل در این کشور به حدی مناسب است که دانشجویان بسیاری برای تحصیل وارد این کشور می شوند. در واقع می توان گفت اگر به دنیال تحصیل در رشته های مختلف و در مقاطع تحصیلات تکمیلی به زبان انگلیسی در اروپا هستید، بهترین گزینه اعزام دانشجو به اوکراین و یا تحصیل در اوکراین می باشد.

از این رو می توان گفت که با انتخاب ادامه تحصیل در اوکراین ، خواهید دید که این راه شما برای پیشروی و پیشرفت در زمنه های علمی و کار در اوکراین و یا هر کشور دیگری به خوبی باز خواهد بود و کارفرمایان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. تحصیل در اوکراین با شرایط برجسته ای به دانشجویان ارائه می شود و سیستم آموزشی این کشور در دانشگاه های اوکراین باعث بهترین شرایط علمی می شود. وقتی به دوره های موجود در دانشگاه های اوکراین نگاه می کنید ، لازم نیست زبان را در نظر بگیرید. در حقیقت ، بیشتر دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شود ، و گزینه دیگر زبان ها (به عنوان مثال روسی ، فرانسوی) است.

درست است که زبان رسمی مردم در اوکراین، زبان اوکراینی است اما خبر خوب برای دانشجویان این است که تحصیل در اوکراین به زبان انگلیسی می باشد. تحصیل در اوکراین در کل مزایای بسیار زیادی دارد. مدرک تحصیلی دریافت شده از دانشگاه های کشور اوکراین توسط سازمان بهداشت جهانی، یونسکو و سایر مراکز بین المللی به رسمیت شناخته می شود و مورد تایید است. از این رو می توان گفت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اوکراین، تحصیل تخصص پزشکی در اوکراین،‌ تحصیل داروسازی در اوکراین و سایر رشته ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مزایای تحصیل در اوکراین برای اعزام دانشجو

در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با مزایای تحصیل در اوکراین در روند اعزام دانشجو صحبت کنیم. البته علاوه بر تحصیل در اوکراین شما می توانید برای کار در اوکراین یا سرمایه گذاری در اوکراین با هدف ثبت شرکت در اوکراین و یا خرید ملک در اوکراین نیز اقدام نمایید. اما ببینیم چه مزایایی برای تحصیل در اوکراین یا همان اعزام دانشجو در اوکراین ذکر شده است.

مزایای تحصیل در اوکراین
مزایای تحصیل در اوکراین

برخی از مهم ترین مزایای تحصیل در اوکراین برای اعزام دانشجو به این کشور عبارتند از:

  • آموزش با کیفیت بالا،
  • برنامه ساده و سیستم پذیرش آسان،
  • مقاطع جهانی شناخته شده در همه برنامه ها (اروپا ، انگلیس ، ایالات متحده ، آسیا ، آفریقا)،
  • مدرک پزشکی شناخته شده توسط WHO ، یونسکو ، PLAB (UK) ، USMLE (ایالات متحده آمریکا) ، اتحادیه اروپا ، شوراهای پزشکی کشورهای آفریقایی و آسیایی و دفاتر مختلف پزشکی بین المللی AVICENNA ، FAIMER ، IMED ، AMEE،
  • ورود به دانشگاه های اوکراین بدون آزمون ورودی،
  • ورود به دانشگاه ها و رشته های مورد نظر بدون نیاز به مدرک آیلتس یا تافل،
  • تعداد افراد کم در کلاس های دانشگاه،
  • شهریه بسیار مناسب و مقرون به صرفه،
  • کم بودن هزینه های زندگی در اوکراین با استاندارد های اروپایی،
  • پذیرش روش جهانی تدریس در سطح جهانی،
  • آموزش به زبان انگلیسی،
  • چشم انداز شغلی بهتر بعد از اتمام دوره های تحصیلی،
  • تأکید بر جنبه های عملی تدریس،
  • استفاده از شرایط تخفیف در سفر های محلی برای دانشجویان تا پنجاه درصد،
  • مشارکت دانشجویان در سمینارها / سمپوزها / کار پروژه و غیره در کشورهای اروپای غربی،
  • برنامه تبادل دانشجویی دو جانبه با دانشگاه های لهستان ، آلمان ، سوئد ، فنلاند ، جمهوری چک،
  • سه ماه کار تابستانی در طول تعطیلات در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا ، سوئد و سایر کشور های اتحادیه اروپا،
  • شانس اقامت دائم اوکراین و اسکان در اروپا پس از اتمام برنامه مطالعه در دانشگاه های اوکراین،
  • ارائه ویزای صد در صدی به دانشجوی شایسته و … .

از این رو می توان گفت که مزایای تحصیل در اوکراین و دانشگاه های این کشور بسیار زیاد می باشد.

دوره های برتر تحصیلی برای اعزام دانشجو به اوکراین

در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با دوره های برتر تحصیلی در دانشکاه های اوکراین صحبت کنیم. دقت داشته باشید که شما برای تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می توانید وارد این کشور شده و برای تحصیل در اوکراین اقدام نمایید.

اوکراین دوره های متنوعی را برای انتخاب دانشجویان از جمله هنر ، هواپیمایی ، هواپیمایی ، کشاورزی ، حسابداری ، مهندسی هوافضا ، بیوشیمی ، مهندسی زیست پزشکی ، مهندسی شیمی ، علوم رایانه ، تجارت و اقتصاد ، مهندسی برق ، روزنامه نگاری و ارتباطات ، قانون ، MBA ، ارائه می دهد. دوره هایی که در دانشگاه های اوکراین تدریس می شوند در سراسر جهان شناخته می شوند. این دانشگاه ها و موسسات از روش بسیار خوبی برای تدریس برخوردارند و در کنار جنبه های عملی موضوع به همراه دانش نظری تمرکز می کنند.

اما برترین دوره های تحصیلی در اوکراین عبارتند از: دوره MBBS، دوره فناوری مهندسی، دوره MBA و مدیریت، دوره های هنری، دوره های هواپیمایی و … . پزشکی در اوکراین به دلیل پذیرش جهانی ، ساختار هزینه های مقرون به صرفه و کیفیت آموزش بسیار شناخته شده است ، از این رو دانشجویان بیشتری به سمت MBBS در اوکراین نزدیک می شوند. پس از گذراندن مدرک MBBS از اوکراین ، دانشجویان می توانند برای کار در هر نقطه از جهان متقاضی شوند.

درباره رشته های مهندسی هم شرایط به همین صورت است. مهندسی در اوکراین زمینه های بسیاری مانند مهندسی عمران ، شیمی ، نرم افزار ، مکانیک ، الکترونیک و خودرو به همراه مهندسی زیست پزشکی ، میکروالکترونیک و مهندسی مخابرات و … ارائه می شود. درجه مهندسی در اوکراین پذیرش جهانی دارد و شانس اشتغال نیز بهتر است. در ادامه نیز برنامه های MBA بهترین مناسب برای دانشجویانی است که می خواهند حرفه خود را توسعه دهند و می خواهند در حرفه خود پیشرفت کنند.

بررسی دانشگاه های اوکراین برای اعزام دانشجو

در این بخش از مقاله به بررسی دانشگاه های اوکراین می پردازیم. دانشگاه های اوکراین دارای شرایط مناسبی برای تحصیل هستند. رتبه بندی دانشگاه ها در اوکراین در سطح جهانی بسیار بالا است و روند پذیرش در دانشگاه های این کشور بسیار راخت می باشد.

بسیاری از دانشگاه های اوکراین با ایالات متحده ، کانادا و سایر دانشگاه های اروپا همکاری دارند ، از این رو دانشجویان می توانند با همان شهریه دانشجویان ، با اساتید مشهور از سراسر جهان در اوکراین ملاقات کنند. هر دانشجویی با تحصیل در دانشگاه های اوکراین می تواند شانس اقامت دائم را بدست آورد و می تواند پس از اتمام برنامه تحصیل خود در اروپا ساکن شود. بیشتر دانشگاه ها از نظر زیرساخت های خود بزرگ و گسترده هستند و امکانات بسیار زیادی مانند کتابخانه ها ، سالن های بدنسازی ، مراکز ورزشی ، خوابگاه ها و … را ارايه می دهند.

دانشجویان می توانند به راحتی به اینترنت نامحدود و با هزینه کمی دسترسی داشته باشند و حتی برای کتاب های درسی خود هزینه نکنند. زیرا کتابخانه ها در دانشگاه های اوکراین عموما تمام کتاب های مورد نیاز را تهیه می کنند. در ادامه برخی از دانشگاه های اوکراین را معرفی می کنیم. برخی ار دانشگاه های برتر پزشکی در اوکراین عبارتند از: دانشگاه ملی پزشکی کیف، دانشگاه علوم پزشکی خارکوف، دانشگاه ملی پزشکی دونتسک، دانشگاه علوم پزشکی ترنوپیل، دانشگاه ملی پزشکی وینیتسا و دانشگاه پزشکی بین المللی خارکف.

بررسی دانشگاه های اوکراین
بررسی دانشگاه های اوکراین

ار جمله دانشگاه های مهندسی اوکراین عبارتند از: دانشگاه ملی اودسا، دانشگاه ملی نفت و گاز ایوانو فرانکوفسک، دانشگاه ملی خارکوف، دانشگاه ملی معدن Dnipropetrovsk، آکادمی آموزش و پرورش مهندسی اوکراین و … . از جمله دانشگاه های ارائه دهنده رشته های مدیریتی در اوکراین عبارتند از: مدرسه کسب و کار کیف،‌ موسسه بین المللی مدیریت (MIM-کیف) ، موسسه بین المللی تجارت (iiB) کیف، دانشکده اقتصاد کیف  و … .

از جمله دانشگاه های برتر هنر برای ارائه این رشته ها عبارتند از: موسسه دولتی کیف هنرهای تزئینی و طراحی ، دانشگاه ملی فرهنگ و هنر کیف، دانشگاه ملی هنر خارکوف ، کادمی موسیقی ملی Lviv ، موسسه فرهنگی و هنری لوهانسک و … . دانشگاه های بسیار دیگری در اوکراین برای تحصیل دوره های مختلف موجودند.

هزینه های زندگی و تحصیل در اوکراین برای اعزام دانشجو

همان طور که گفتیم یکی از مزیت های مهم زندگی در اوکراین و تحصیل در این کشور مقرون به صرفه بودن هزینه ها است. هزینه زندگی در اوکراین برای دانشجویان تا حدود چهارصد دلار در ماه تخمین زده سده است. البته دقت داشته باشید که هزینه های زندگی در این کشور بستگی به توع زندگی شما نیز خواهد داشت.

اما ببینیم شرایط هزینه های تحصیل در اوکراین چگونه است. همان طور که ذکر کردیم هزینه های تحصیل در اوکراین هم در کل اتحادیه اروپا نسبت به سایر کشور ها کم تر است و از این رو برای دانشجویان مناسب تر می باشد. شهریه تحصیل در دانشگاه های اوکراین از هزار و پانصد دلار تا سه هزار و پانصد دلار برای رشته های مهندسی و علوم پایه متغیر است. اما برای رشته های پزشکی و زیر شاخه های مربوط به آن هزینه تحصیل بیشتر خواهد بود.

هزینه تحصیل در دانشگاه های اوکراین برای رشته های پزشکی بیت سه هزار و پانصد دلار تا چهار هزار دلار خواهد بود. البته باید دقت کنید که هزینه اعزام دانشجو و دریافت ویزای تحصیلی اوکراین هم در لیست هزینه های شما خواهد بود. توجه داشته باشید که شما می توانید برای دریافت بورسیه های تحصیلی با ارائه رزومه قوی از این امکان استفاده نموده. البته دقت کنید که در دانشگاه های اوکراین می توان برای کار در زمان تحصیل نیز اقدام نمود.

سوالات متداول در ارتباط با اعزام دانشجو به اوکراین

  1. آیا اوکراین کشوری مناسب برای تحصیل و زندگی است؟

    بله اوکراین برای زندگی کشوری مناسب می باشد و شرایط بسیار خوبی در اروپا دارد.

  2. آیا اعزام دانشجو به اوکراین برای دانشجویان دارای مزیت می باشد؟

    بله اعزام دانشجو به اوکراین دارای مزیت های بسیار زیادی دارد که از جمله می توان به اعتبار مدارک اشاره نمود.

  3. هزینه تحصیل برای اعزام دانشجو به اوکراین چقدر است؟

    هزینه تحصیل برای دانشجویان از هزار و پانصد دلار تا چهار هزار دلار می باشد.

  4. هزینه زندگی در جهت اعزام دانشجو به اوکراین چگونه است؟

    هزینه زندگی در اوکراین برای دانشجویان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

  5. آيا امکان اخذ اقامت دائم از طریق اعزام دانشجو به اوکراین می باشد؟

    بله امکان اخذ اقامت دائم از طریق اعزام دانشجو به اوکراین موجود می باشد.

  6. مدارک تحصیلی پزشکی اوکراین برای اعزام دانشجو به اوکراین مورد تایید چه نهاد هایی هستند؟

    مدرک تحصیلی مورد تایید WHO ، یونسکو ، PLAB (UK) ، USMLE (ایالات متحده آمریکا) ، اتحادیه اروپا  و …. می باشد.

  7. دانشگاه های پزشکی برای اعزام دانشجو به اوکراین کدام هستند؟

    از جمله این دانشگاه ها عبارتند از: دانشگاه ملی پزشکی کیف، دانشگاه علوم پزشکی خارکوف، دانشگاه ملی پزشکی دونتسک، دانشگاه علوم پزشکی ترنوپیل و …. .

  8. دوره های برتر برای اعزام دانشجو به اوکراین کدامند؟

    از جمله دوره های برتر عبارتند از: دوره MBBS، دوره فناوری مهندسی، دوره MBA و مدیریت، دوره های هنری، دوره های هواپیمایی و … .

  9. آيا دانشگاه های اوکراین برای اعزام دانشجو به اوکراین امکانات مناسبی ارائه می دهند؟

    بله این دانشگاه ها دارای امکانات بسیاری از قبیل خوابگاه ها، کتابخانه ها و … می باشد.

  10. آیا برای اعزام دانشجو به اوکراین نیاز به شرکت در آزمون ورودی دارد؟

    خیر دانشگاه های اوکراین آزمون ورود ندارند.

  11. آيا برای اعزام دانشجو به اوکراین نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی است؟

    خیر دانشگاه های اوکراین نیازی به ارائه مدرک زبان ندارند.

اسکرول به بالا